niedziela, 21 września 2014

Komin na jesienne wieczory


Hej ;)
Wczoraj przez przypadek znalazłam czarną włóczkę z szarymi elementami. Kiedyś wydawała mi się mało ciekawa i myślałam, że nic z niej nie zrobię. Udało mi się jednak wykonać z niej komin i zmieniłam zdanie co do tej włóczki., bo komin prezentuje się bardzo dobrze.


 

Jest idealny na jesień i tak mi się spodobał, że nie oddam go nikomu ;) 
Myślę, że w najbliższym czasie będę miała okazję wykonać kilka podobnych kominów, na jeden już mam nawet zamówienie! :)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego facebooka - Oko Tygrysa

4 komentarze:

  1. Komin wyszedł super, a co najważniejsze- zrobiłaś go sama i nic Cię to nie kosztowało! Super!
    http://czarny-jelen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kosztowało czas! ja też chcę taki, tylko ogromniasty, bom zmarzluch :P

      Usuń
  2. Śliczny ten komin :) Taki delikatny :P Czekam na kolejne :) Dlatego obserwuję Twój blog :) Pozdrawiam :)
    http://neonowaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń