wtorek, 7 października 2014

Nowe życie

Witajcie kochani,
jakiś czas temu moja koleżanka poprosiła mnie o stworzenie nowej bransoletki z koralików pochodzących z jej starej bransoletki, która niestety się zerwała. Dzisiaj w ramach wolnego czasu usiadłam do niej i oto efekt:


Ciekawa jestem czy właścicielka będzie zadowolona, mam nadzieję, że tak ;) Oczywiście nie mogłam zaprzestać na tej jednej bransoletce, dlatego zrobiłam kolejną:



Prosta, rzemykowa, czyli taka, które osobiście lubię najbardziej. Pasuje do każdej stylizacji i dodaje charakteru.
Pochwalić się muszę także ocieplaczem na kubek, zrobionym specjalnie dla Pani Julii


Mam bardzo wiele pomysłów na dalsze działania ;) wszystko oczywiście będę publikować.



Dobrej nocy życzę ;)




1 komentarz:

  1. ta prosta rzemykowa jest genialna ! ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń