środa, 13 sierpnia 2014

Początkowanie

Cześć!

     Z powodu nadmiaru wolnego czasu, postanowiłam założyć bloga, mimo, że posiadam także swojego fejsbukowego 'funpage' - OkoTygrysa. Będę się z Wami dzieliła moimi wypocinami, głównie biżuterią ;)
    Niestety obecnie jestem do końca sierpnia w UK i nie jestem w stanie tutaj wykonywać żadnych produktów hand made, dlatego też nie mogę się już doczekać powrotu do Polski!

      Dzisiaj wrzucam tylko małe wypociny w formie własnoręcznie wykonanych kartek okolicznościowych. Miesięczne przebywanie z młodszym bratem mojego chłopaka popsuło mi trochę głowę, dlatego kartki są namalowane kredkami świecowymi - to jedyne czego mogę tutaj używać :( Po powrocie mam w planach kupno krosna do robienia bransoletek z drobnych koralików ;) 

Kartki oczywiście wykonane z pomocą mojego obecnie najlepszego kolegi ww. Maćka.




Zapraszam Was na mojego facebooka, gdzie możecie obejrzeć moją biżuterię ;)


1 komentarz:

  1. Polecam krosno! Świetna zabawa i świetne efekty ;-)) i spróbuj sama z pomocą chłopaka wykonać własne krosno - to sama przyjemność tkać na krośnie własnej produkcji (koszt ok.10zł jeśli chłopak nie jest majsterkowiczem posiadającym jakieś "szpargały" u mnie materiały były w domu) - polecam bo od niedawna takowe sama mam ;-))

    OdpowiedzUsuń